קבוצת הכנה למרתון וחצי מרתון2018-05-25T23:05:28+00:00

מועדון ריצה בהדרכת אבינועם

מועדון ריצה בהדרכת אבינועם

קבוצת הכנה למרתון וחצי מרתון, הקבוצה מתאימה למתאמנים מנוסים שכבר רצים 10 ק"מ ומעלה, ומעוניינים בהכנה מקצועית ויסודית לקראת תחרות מרתון או חצי מרתון.

קבוצת הכנה לקראת מרתון חצי מרתון

קבוצת הכנה לקראת תחרויות מרתון וחצי מרתון, הקבוצה מתאימה למתאמנים מנוסים שכבר רצים 10 ק"מ ומעלה, ומעוניינים להשתתף במקצה המרתון או חצי מרתון.

תחרויות ריצה למרחקים הינן מסע אישי לכיבוש אתגר שהצבת לעצמך, בין אם האתגר הינו השלמת המרחק בפעם הראשונה או קביעת שיא אישי חדש.
בעולם הריצה למרחקים יש משמעות מיוחדת לתחרויות המרתון וחצי מרתון, תחרויות אלו הינן נקודות ציון דרך חשובות ומשמעותיות עבור כל מי שהתנסה בהן.
האתגר שהצבת דורש הכנה מיוחדת, וקבוצת ההכנה הינה מסגרת מקצועית שתלווה ותכין אותך בצורה הטובה ביותר להשגת היעד שלך.

דגשים עיקריים:

  • תקופת ההכנה למרתון הינה כ 20 שבועות ואילו לחצי מרתון כ- 15 שבועות.
  • תוכנית אימונים מקצועית המבוססת על הידע העדכני ביותר בתורת האימון ונסיון רב.
  • שיפור מקסימאלי ברמת כושר, תוך מזעור הסיכון לפציעה במהלך הדרך.
  • תוכנית האימונים מחולקת לתוכניות שבועיות.
  • האימונים יתבצעו לפי תוכנית שבועית, הכוללת אימונים משותפים במסגרת קבוצתית והנחיות ברורות לאימונים עצמאיים.
  • שבוע אימונים של 4 אימונים בלבד המשתלב בחיי היום יום שלך.
  • מפגשי העשרה בנושאים חשובים כגון: תזונה, התאוששות, הכנה מנטאלית, הכנה מעשית, טיפים חשובים למרוץ מוצלח ועוד.

הכנה מקצועית ונכונה תביא אותך לקו הזינוק ברמת כושר מקסימלית, ותאפשר לך לכבוש את היעד שהצבת לעצמך עם חיוך גדול, הצטרפו אלינו!

הצטרפו אלינו!

הערה: לתנאי השימוש בתכנים השונים המופיעים באתר – לחץ כאן