fbpx
מאמרים2021-12-02T09:56:57+02:00

מועדון ריצה בהדרכת סהר

מועדון ריצה בהדרכת סהר

מאמרים

תזונה באימונים ארוכים

תזונה באימונים ארוכים הינו נושא חשוב מאוד שלעיתים קרובות לא נותנים לא את החשיבות הראוייה, וככל שהריצה ארוכה יותר כך החשיבות של נושא התזונה גדולה יותר. בפוסט הזה תקבלו כלים מעשיים ודוגמאות מהעולם האמיתי לכל נושא התזונה לפני, במהלך ואחרי אימונים ארוכים.

המשך קריאה...


הדרך למרתון 02 – איזון בין אימונים והתאוששות

במהלך תקופת האימונים לחצי מרתון ומרתון יש חשיבות עצומה לאיזון בין עומס האימונים ותהליך ההתאוששות. תוכנית אימונים טובה יוצרת איזון בין אימונים והתאוששות על מנת למקסם את השיפור בכושר
אז איך מאזנים את האימונים וההתאוששות בצורה מיטבית ?

המשך קריאה...


הדרך למרתון 01 – שלבים בדרך למרתון

בעולם הריצה למרחקים שמור מקום של כבוד למרחקי חצי מרתון ומרתון מלא, הדרך ליעדים אלו לוקחת זמן ודורשת לעבור במספר נקודות ציון חשובות לבניית יכולת פיסית ומנטאלית מתאימה, וזה תהליך שדורש התמדה וסבלנות.
אז מהם נקודות הציון הללו ? ומהו ציר הזמן הדרוש על מנת להגיע אליהם בצורה בריאה ומהנה ?

המשך קריאה...


טכניקת ריצה נכונה

בדומה ללימוד שחיה או רכיבה על אופניים, גם בריצה קיימת טכניקה המבוססת על מספר דגשים פשוטים שניתן ללמוד ולשלב עם סגנון הריצה הייחודי שלך. כל אחד מהדגשים הללו יביא לשיפור בסגנון הריצה ושילובם יחד יוביל לחוויית ריצה יעילה, קלילה וזורמת.

המשך קריאה...


הדרך להתמדה באימונים

אחד האתגרים המשמעותיים באימוני הריצה הינו התמדה. מתאמנים רבים מתחילים את דרכם מלאי התלהבות ומוטיבציה, שלעיתים דועכת במשך הזמן. ישנן מספר דרכים פשוטות להגביר את המוטיבציה וההתלהבות ולשמר את ההתמדה באימוני הריצה.

המשך קריאה...